Вітаю Вас, Гість

Назва дисципліни
: Електронні видання


Курс "Електронні видання” – нормативна дисципліна, яка відноситься до циклу професійної та практичної підготовки студентів, які навчаються на факультетах і відділеннях вищих навчальних закладів освіти за спеціальністю "Видавнича справа та редагування і є необхідним для здобуття фаху редактора-видавця.

Дисципліна "Електронні видання” (ЕВ) складається із двох модулів – "Електронні видання як новітній клас видавничого продукту” та "Організаційні й технічні аспекти реалізації електронних видавничих проектів”. Курс читається для студентів спеціальності "Видавнича справа та редагування протягом другого семестру 5 курсу в обсязі 144 години, з них 12 годин – лекції, 10 годин – практичні заняття, 20 годин – лабораторні заняття, 102 години – самостійна робота студентів. У кінці вивчення курсу – залік.

Предметом вивчення даного курсу є електронні видання з точки зору проектування їх концептуальної моделі, технічної реалізації електронних видань засобами сучасних інформаційних технологій, ефективного організаційного забезпечення їх подальшого контентного наповнення та поширення кінцевого видавничого продукту каналами комп’ютерних мереж.

Метою вивчення дисципліни є оволодіння студентами комплексом прикладних компетентностей із теорії та практики професійної реалізації електронних видавничих проектів (див. схему).


Скачати повноформатний файл цієї схеми можна тут

Завдання вивчення дисципліни:

- оволодіння студентами базовими теоретичними знаннями в царині проектування, моделювання, технічної та організаційної реалізації, подальшої сервісної підтримки, промоції та монетизації електронних видань;

- здобуття студентами практичних навичок реалізації моделі "концепт – електронне видання – кінцевий споживач” з використанням інструментарію інформаційних та мереживих технологій;

- формування та розвиток готовності студентів використовувати інструменти професійного планування, мотивації, командної роботи із метою більш ефективної роботи над проектами електронних видань.


Проблемні питання
:
Електронні видання - до проблеми дефініції.
Класифікація електронних видань.
Правові, етичні та філософські аспекти у сфері електронного видавництва.
Організаційно-технологічна концептуальна модель електронного видання.
Конвергентні електронні видання.
Інтерактивність, гіпертекстуальність та мультимедійність.
Інструментарій інформаційних та мереживих технологій у професійній діяльності редактора електронного видання.
Маркетинг, промоція та монетизація електронних видань.

 

Дисципліна "Електронні видання" в соціальних мережах:










Перейти до лекційного блоку

Перейти до практичних робіт із дисципліни

Перейти до лабораторних робіт із дисципліни

Перейти до блоку самостійної роботи

Віртуальна консультація